Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Jesteś zalogowany jako - Guest!

Zarejestruj się, aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Sign in to follow this  
Kalmar

Aktualizacja 29.08.2018

Recommended Posts

+Dodano

*Zmieniono

-Usunięto

 

(+) Dodano skrypt Urzędu Miasta (+ kontakt w telefonie)

(+) Dodano skrypt biznesu AmmuNation (+ kontakt w telefonie)
(+) Narkotyki od teraz sprzedaje się wyłącznie przechodniom
*

(+) Nasze komendy /me i /do będą wyświetlały się nad głowami naszych postaci**

(+) Dodano nowe ubrania dla służb mundurowych
(+) Dodano interior urzędu miasta oraz sali rozpraw

(+) Nowy system paliwa - konsumpcja paliwa zależna od obrotów silnika, bardziej realistyczny proces tankowania

(+) Dodano teleport do willi Martina Madrazo

(+) Dodano nowe auta do salonu: Vagner, Ruston, Raptor, Ocelot Penetrator oraz opancerzony Baller

 

(*) Zwiększono maksymalną ilość przedmiotów trzymanych w ekwipunku w winnicy i krawcu

(*) Naprawiono drzwi wejściowe w klubie Bahama Mamas

(*) Wiele poprawek optymalizacyjnych i nie tylko, o których już nie pamiętam. Miłego odkrywania.

 

* Cena, którą dostaniemy za sprzedaż narkotyków nie jest już zależna od ilości funkcjonariuszy na słuzbie, ale nie jest też stała - oscyluje w granicach cenowych zależnych od sprzedawanego narkotyku. Jeśli nie uda nam się sprzedać narkotyku, przechodzień może wezwać policję.

 

** Dobrze wam znane komendy /me i /do będą wyświetlały tekst nad głową postaci. Takie rozwiązanie limituje jednak długość pisanego tekstu, dlatego też w przypadku pisania dłuższych/bardziej rozbudowanych akcji z użyciem operatorów narracyjnych, należy korzystać ze "starego" systemu używając komend "//me" oraz "//do" (dwa ukośniki).

  • Like 5
  • Thanks 3
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×